У Львівському медичному університеті першокурсникам ведуть курс біоетики, на якому студентам розповідають про заборону абортів навіть у випадку згвалтування.
Що відомо про курс біоетики у Львівському медичному університеті
Спершу про це написала журналістка Ганна Чабарай на своїй сторінці в фейсбуці і опублікувала скріншоти з презентацій, які показують першокурсникам на курсі біоетики.
Курс біоетики веде доцент і магістр релігійних наук Терешкевич Галина, яку ще студенти називають “сестрою Діогена”. Викладачка є авторкою матеріалів і тестів з цієї дисципліни.
До прикладу, тест під назвою “Право на життя. Проблема аборту”. Там є питання “Що таке штучний аборт?” І правильною відповіддю є лише “свідоме і безпосереднє вбивство дитини”, а не наукове пояснення – “медичне втручання у тіло матері з метою видалення плоду, що до народження не є ще людською істотою”. Більше маніпуляційних відповідей є за цим посиланням у презентації.
Так, у лекції біоетики йдеться “Якщо причиною викидня є очевидний і свідомий вчинок жінки, який безпосередньо провокує аборт – це вже моральний злочин”.
Крім того, у презентації окремо виділена тема про заборону абортів навіть у випадку зґвалтування.
Не можна у випадку вагітності через зґвалтування чи інцесту шукати рекомпенсації справедливості, застосовуючи як засіб ще більшу несправедливість, якою є переривання життя вже зачатої дитини… Діти, зачаті внаслідок зґвалтування чи інцесту, залишаються людськими особами,
– йдеться у презентації курсу біоетики.
Наступною темою є контрацепція, яку у Львівському медичному університеті на курсі біоетики назвали “способом зняти з себе відповідальність за свою сексуальну поведінку і долю дітей”.
Вживання засобів контрацепції морально неприпустиме, розповідає на лекції Терешкевич Галина студентам-медикам. А посткоїтальну (термінову) контрацепцію прирівнюють до аборту.
Так, розглянемо ще один тест про контрацепцію. На питання про негативні сторони використання презервативів правильною відповіддю є “У 15,1 % випадків він розривається, не запобігає, а сприяє розповсюдження хвороб. Що передаються статевим шляхом; неефективний для ВІЛ; призводить до психічного дискомфорту, зменшення відчуття задоволення”, а іншою – “негативні сторони відсутні, а використання презервативу бажане. Бо є доступне кожному та не вимагає особливих знань”.