ПриватБанк звинуватили в обмані зі страховими випадками
Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що травму її дочки з інвалідністю не визнали страховим випадком і її страхові внески, виходять, канули в порожнечу. Обурений відгук жінка залишила на сайті Мінфін.
“Дочка ( дитина з інвалідністю отримала травму верхньої повіки(удар м’ячем), спочатку ніяких проблем не було, а через 3 дні з’явилося ущільнення під шкірою.Ми звернули в обласну офтальмологію, де почали лікування консервативне, але із застереженням про операції, якщо не допоможе.
Документи були подані в ПриватБанк.при подачі відразу було озвучено нами, що продовжуємо лікування.Через тиждень зробили операцію і видалили постравматическую гранульому.мв відразу відвезли виписку з хірургії.Минуло 30 днів – відповіді не надійшло”, – розповіла жінка.
Клієнт стверджує, що вирішила звернутися на гарячу лінію, де з’ясувалося, що їй відмовили ще при подаванні перших документів з причини того, що травма була раніше, ніж розвинулася посттравматична гранульома, що природно.
“Так що три роки я справно сплачувала страхові відрахування за себе і дитину з інвалідністю, внікуди, точніше в кишені “дядькам” Нехай ці гроші підуть їм на здоров’я! Саме наш випадок не страховий. І так.операція обійшлася в 4700 грн.і лікування спочатку медикаментозне близько 500 грн.ціна питання була набагато менше, ніж я за ці роки наотчисляла цим шахраям.Лише через деякий час, я прочитала за відгуками, що у разі подібні до нашого жодного разу не задовольняли!”, – обурилася жінка.
У Приват банку не дали прямої відповіді щодо ситуації, лише зазначили, що спробують розібратися в ситуації.