facebook

Ізолювали і забули з коронавірусом у Єгипті: українця охороняють у номері, лікар за 7 днів так і не прийшов

Українського туриста, який застряг в Єгипті через коронавірус, досі не оглянув лікар. Євген іще 6 вересня прилетів з родичами на курорт в єгипетський Шарм-ель-Шейх, де в аеропорту здав ПЛР-тест на коронавірусну інфекцію. Вже ввечері наступного дня йому повідомили, що у нього виявили COVID-19.

A health worker takes a nasal swab sample to test for COVID-19 in Hyderabad, India, Sunday, Sept. 13, 2020. India’s coronavirus cases are now the second-highest in the world and only behind the United States. (AP Photo/Mahesh Kumar A.)

Відпочивальники неодноразово звертались з проханням до своєї страхової компанії, гіда та працівників готелю, аби вони прислали медика, та все – безрезультатно, розповіли ТСН.ua родичі Євгена.

Ізолювали і забули

“Спершу нас запевнили у тому, що хворому дадуть ліки і викличуть лікаря, але його так і не було. З рецепції готелю принесли “ліки” – аскорбінову кислоту і вітаміни для очей. Згодом наш гід, страхова компанія і рецепція готелю стверджували, що лікар до нас вже не приїде, бо у нас немає жодних симптомів хвороби. В наданні лікаря страхова посилалась на готель, а готель, своєю чергою, на страхову, в результаті лікаря так і не було. Ніхто навіть не прийшов поміряти температури”, – розповів нам брат Євгена Микита.

Сам Євген каже, що наразі почувається загалом нормально, утім має несильний нежить, першіння в носоглотці та дещо збільшену температуру. Чоловік підозрює, що це ще може бути через різкий перепад температури на вулиці і в номері, де працює кондиціонер. Тим часом його рідні хвилюються за стан його здоров’я, адже симптоми COVID-19 може діагностувати лише медик.

“Страхова каже звертатись в асистуючу компанію, щоб прислали мені лікаря, а в цій компанії кажуть писати запит до страхової. Сказали на сайті страхової знайти Е-мейл адрес і туди надсилати запит”, – розповів Євген.

Зазначимо, чоловіка ізолювали від дружини та брата в інший корпус готелю, забрали у нього паспорт, а замість обіцяних ліків дали йому вітаміни. 10 вересня рідні Євгена повернулись до України, його ж не впустили на літак. Чоловіка повернули на карантин в готель, а до його номера приставили охорону, аби він нікуди не виходив.

Хто оплатить самоізоляцію, повторний тест на коронавірус і квиток додому

ТСН.ua звернувся до туроператора “Пегас Туристик”, клієнтом якого є Євген, аби уточнити, чому за стільки днів Євгена не оглянув лікар і хто оплатить його самоізоляцію.

“Турист має на руках поліс медичного страхування від компанії “Європейське туристичне страхування” з покриттям в 30 тис. євро (що також покриває лікування коронавірусу), який був у складі турпакету. Наразі ТОВ “Пегас Туристик” не отримувало інформацію про те, що турист потребував чи потребує медичної допомоги, і що йому було відмовлено в ній. За наявною у нас інформацією, хвороба туриста проходить безсимптомно. Турист не потребує допомоги лікаря. Якщо туристу необхідне лікування, він має можливість звернутися за телефонами, вказаними у страховому полісі і отримати її”, – розповіли у “Пегас Туристик”.

Також у компанії нам повідомили, що вартість самоізоляції візьме на себе готель, а Євген повинен оплатити вартість повторного тесту на коронавірус та новий зворотній квиток на літак.

“Як виключення, туроператор надасть йому зворотній квиток безкоштовно, коли він матиме на руках сертифікат про негативний повторний тест на коронавірус”, – зазначили в компанії.

У компанії “Європейське туристичне страхування” раніше нам повідомили, що займаються наданням медичної допомоги “абмулаторної, стаціонарної”, самоізоляція до цього переліку не входить.

Тим часом Євген у своєму готельному номері в Єгипті очікує на лікаря для повторного тесту на коронавірус, якого у констульстві йому обіцяли відправити.

“Якщо тест виявиться негативним, то Євгенія цього ж дня відправлять додому і почнуть розгляд з аеропорту з приводу неправдивих тестів. Якщо тест виявиться позитивним, то з моменту отримання результату, Євген буде самоізольований ще на 14 днів”, – розповів нам брат Євгена – Микита.

Нові правила в’їзду до Єгипту

До слова, нещодавно Посольство України в Єгипті повідомило, що з 1 вересня дя в’їзду в Єгипет усі туристи від 6 років зобов’язані мати при собі сертифікат з негативним результатом ПЛР-тесту, зроблений не пізніше, ніж за 48 годин до прибуття в країну.

Тим громадянам, які прибувають до аеропортів курортних міст Хургада, Шарм ель-Шейх, Марса-Алам та Таба та не мають при собі сертифікатів з негативним результатом ПЛР-тесту, дозволяється зробити ПЛР-тест безпосередньо після прибуття у ці чотири аеропорти за 30 доларів.

Ті туристи, у яких виявиться COVID-позитивний результат тесту, мають бути поміщені на карантин у окремо виділених корпусах заброньованого ними готелю. Ізоляція триває до того моменту, поки повторний тест не покаже негативний результат. Зазвичай повторний тест проводиться через 7 днів після первинного тесту по прибуттю або за 72 години до запланованого вильоту. Оплачується він за рахунок туриста, орієнтовна вартість повторного тесту та приїзду до готелю медичної бригади складає 130 доларів.

COVID-позитивні пасажири не допускаються до посадки у літак до моменту отримання ними негативного результату ПЛР-тесту.

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

загрузка...
Ізолювали і забули з коронавірусом у Єгипті: українця охороняють у номері, лікар за 7 днів так і не прийшов