Громадяни України можуть звертатися зі скаргами щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу під час пандемії коронавірусу до Державної служби якості освіти.
Про це у п’ятницю, 23 жовтня, повідомляє пресслужба Міністерства освіти і науки України.
“Через ситуацію в Україні, спричинену пандемією коронавірусу, Державна служба якості освіти та її територіальні органи, зокрема, організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти”, – йдеться в повідомленні.
Так, для звернення громадян працюють такі “гарячі лінії”:
з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;
з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.
Звернення приймають понеділок – п’ятниця від 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).