Українцям, які змінили постачальника газу, можуть не виплачувати субсидію.
Деяким споживачам після переходу до газопостачальної компанії “Нафтогазу” припинили видавати субсидії. Проблема в тому, що компанія не завжди надає необхідну інформацію органами соцзахисту.
Про це пише budport.com.uа.
Загалом багато споживачів зіштовхувались із труднощами переходу від облгазів до “Нафтогазу”. Вони виникали як в силу об’єктивних причин на початкових етапах запуску механізму вільного вибору постачальника, так і у зв’язку із намаганням газзбутів ускладнити перехід до інших постачальників.
Крім цього, не були налагоджені необхідні процеси для швидкого розгляду заявок та приєднання нових споживачів в НАКу. Такі повідомлення, наприклад, досі надходять в газопостачальну компанію “Нафтогазу”.
Утім напередодні туди почали звертатись незадоволені клієнти з іншим більш серйозним питанням – чому після переходу до “нафтогазівського” постачальника їм припиняють виплачувати субсидії.
Саме так: за словами споживачів, після переходу управління соцзахисту припиняє видачу субсидій. В органах соцзахисту відписують, що проблема в “Нафтогазі”, який не здійснює необхідний обмін інформацією з органами соцзахисту і не надає списки клієнтів і тарифи на кожен місяць.
Насправді, це не поодинокі випадки. Йдеться про системне порушення вимог звітування постачальниками комунальних послуг.
Надання такої інформації постачальниками комунальних послуг передбачено Постановою КМУ №848 від 21.10.1995 як основи для нарахування субсидій.
Незважаючи на витрачені мільярди на диджиталізацію як в країні, так і в “Нафтогазі”, досі не створено єдину систему автоматизованого звітування про обсяги та тарифи споживання природного газу та нарахування субсидій.