Покупці часто стикаються із проблемою, коли вартість товару на касі виявляється вищою, ніж заявлена на ціннику
У випадках виявлення обману претензії необхідно висловлювати не касиру, а адміністратору магазину. Про це в ефірі програми «Сьогодні Ранок» на телеканалі «Україна 24» розповів виконавчий директор «Союзу споживачів України» Максим Несміянов.
«Основна скарга в людей, що цінники на товари в магазинах не збігаються – в торговій залі вони одні, а на касі інші. Був унікальний випадок, коли на вагах видається чіткий стікер, а на касі цей стікер автоматично перераховується і дає ціну, яка більша на 30%», – повідомив він.
Як зазначив Несміянов, «різні бувають схеми», але покупцям треба бути уважними, оскільки закон у цьому випадку на їхньому боці.
«Якщо виникла така ситуація, треба говорити: ось ціна публічна, ось ваш чек. Касира ніколи не чіпайте в таких випадках, він не поверне різницю. Викликайте адміністратора і спілкуйтеся – вона вам поверне різницю. Не подобається їй щось – викликайте поліцію. Взагалі вам повинні повернути різницю – у них (у супермаркетах) на це є спеціальна каса. І найпростіший лайфхак – фотографуйте цінники, іноді ви технічно не можете згадати ціну», – порадив експерт.