Схоже, компанія Apple вирішила завоювати весь світ, випускаючи один продукт за іншим. Майже кожна друга людина на планеті має принаймні один з продуктів компанії Apple, будь то комп’ютер, телефон, годинник, або планшет, така сила цієї всесвітньо відомої марки.
Почавши виробництво в 1976 році в якості комп’ютерної компанії, що виробляє монітори, компанія Apple збільшила асортимент товарів з початку нового тисячоліття – породивши iPod, iPhone, iPad, і, зовсім недавно, iWatch. Варто відзначити, що Apple числиться в рейтингу 10 брендів, які подобаються молоді.
Співзасновник компанії Стів Джобс помер у жовтні 2011 року, в результаті чого багато хто став говорити, що Apple чекають важкі часи. Але поки передбачення не збуваються – з тих пір продукти компанії стали більш затребуваними, і тепер вона може похвалитися тим, що займає левову частку ринку за всіма видами електронних гаджетів. Незважаючи на те, що новини про Apple оновлюються щодня, все ще є багато цікавих і невідомих фактів про цюкомпанію.
Наприклад, оригінальний логотип компанії з самого початку не мав вигляд надкушеного яблука, але точно відносився до відомого фізика Ісаака Ньютона. Крім того, творець Ipod спочатку підніс ідею на оцінку двом найбільшим конкурентам Apple, які вважали, що логотип буде повним провалом. Поки яблуко не надкусили. Крім того, Apple володіє грошовим капіталом, більшим, ніж ВВП 136 країн.
Пропонуємо вашій увазі запаморочливі факти про Apple, компанію, яка відкрила світові Mac, iPhone, iPod і iPad.
Компанія названа на честь фрукта.
Стів Джобс відвідав яблучну ферму на початку 1970-х років, тоді він сидів на яблучній дієті, і саме це стало вирішальним фактором у виборі назви для компанії.
Джобс сказав, що назва “Apple” весела, енергійна і ні до чого не зобов’язує. Звукозаписна компанія, яка допомогла The Beatles домогтися всесвітнього успіху, Apple Corp, подала на комп’ютерну компанію до суду за нібито вкрадений товарний знак. Нарешті в 1978 році компанії досягли угоди в суперечці з приводу використання назви “Apple”, хоча цьому передували кілька судових засідань.
Джобс, можливо, і був шанувальником The Beatles, але він стверджує, що його рішення назвати компанію не пов’язане з любов’ю до цієї групи.
На оригінальному логотипі компанії Apple присутній Ісаак Ньютон.
Хоча перший логотип компанії Apple був майже відразу ж замінений на «райдужне яблуко” – який потім використовувався до серпня 1999 року – на початковому логотипі зображений сер Ісаак Ньютон.
Логотип (на фото нижче) показував, як англійський фізик і математик, сидить під деревом з яблуком над головою – яке, як свідчить легенда, впало на голову Ісааку Ньютону і допомогло відкрити закон всесвітнього тяжіння.
Фотографії, які ви бачите на рекламі Iphone завжди показують час “9:41”
Стів Джобс представив світу перше покоління iPhone 29 червня 2007 року саме о 09:41. З цієї причини, кожний раз, коли iPhone показують в рекламі, час буде залишатися незмінним – «9:41», в пам’ять про цей історичний момент.
Зверніть увагу на рекламу iPhone, і переконайтеся в цьому самі.
Приймаючи угоду щодо використання Itunes, необхідно також підписати обіцянку не використовувати продукти Apple для виробництва ядерної зброї.
У світі понад 800 млн власників рахунків iTunes по всьому світу – і кожен з них, неважливо, в якій точці світу він знаходиться, погодився не використовувати продукти компанії Apple для створення ядерної зброї.
У договорі міститься положення про те, що будь-яка людина, підписавшись на обліковий запис в iTunes відмовляється від виробництва атомних бомб. Тому спробуйте використовувати інший додаток Apple.
Все що ви скажете Siri, зберігається і аналізується компанією.
Кожна людина, яка використовувала операційну систему IOS від Apple, хоча б раз користувався голосовим набором команд, і була вкрай розчарована в Siri.
Особистий помічник і всезнаючий навігатор дозволяє користувачеві поговорити зі своїм телефоном, і, в теорії, телефон повинен бездоганно виконувати команди. Кожна команда, яка дається Siri, зберігається і аналізується протягом двох років в компанії Apple, в центральній базі даних.
Philips і Realnetworks відхилили ідею створення IPod.
Фактично, ідея створення iPod належить винахіднику Тоні Фаделл – він всього лише продав ідею Apple, після того, як його пропозицію відкинули дві інші великі компанію по створенню електроніки.
В кінці 1990-х років, Фаделл звернувся до Philips і RealNetworks з ідеєю цифрового музичного плеєра – проблема була тільки в тому, що для його винаходу не було ніякого майбутнього.
Стів Джобс і Apple були настільки вражені втіленням цієї ідеї, що Фаделл в результаті був доданий в список винахідників Apple. iPod випустили в жовтні 2001 року і він досягнув величезного успіху.
Яблуко коштує $ 479 млрд.
Коли 100 найбільших публічних торгових компаній в світі були оцінені за їх ринковою вартістю в 2014 році, компанія Apple Inc вийшла на перше місце з несподіваною оцінкою в $ 479 млрд.
Друга за величиною компанія, Exxon Mobil, відстала на $ 57млрд, вона оцінена в $ 422 млрд. – в той час як Microsoft став третьою за величиною компанією. Він оцінений в $ 340 млрд. Google закріпився на четвертому місці з оцінкою в $ 313 млрд.
Рідкокристалічний дисплей виготовлений не компанією Apple.
Apple і Samsung змагаються один з одним у виробництві смартфонів, дисплеїв, музичних плеєрів, і комп’ютерів, а також активно судяться один з одним за нібито порушення авторського і патентного права. Проте, Samsung поставляє деталі компанії Apple.
Насправді, Samsung розробляє і РК-дисплеї, які Apple використовує в своїх iPad. І в той же час ці дві компанії активно судяться один з одним.
Логотип Apple не має відношення до Біблії.
Популярність компанії в 1980-і роки породила безліч чуток навколо себе, більшість з яких є безглуздими. Дехто стверджував, що логотип Apple має пряме відношення до Біблії.
Логотип у вигляді надкушеного яблука не має ніякого відношення до Адама і Єви, відкусивши заборонений плід в Едемському саду. Стіву Джобсу просто сподобалося саме таке зображення яблука.
Вибравши назву компанії, Джобс попросив дизайнера Жан Луї Гассе розробити відповідний логотип. За підсумком було представлено два варіанти логотипу: один з них був ціле яблуко, другий – надкушене. Стіву Джобсу більше сподобався другий варіант, він виглядав більш вигадливо.
Робочі місця, які розробляють надсекретні інновації, огороджено муром.
Як вже стало ясно, секретність має першорядне значення в Apple HQ, коли розробляються нові продукти – це засекречена інформація навіть всередині самого колективу Apple.
Коли співробітник працює над новим інноваційним продуктом, який тримається в таємниці компанією, навколо його робочого місця встановлюються стіни, а вікна покриваються матовим покриттям.