facebook

“Ні картки, ні грошей”: що робити, якщо під час користування банкоматом чи терміналом вимкнули електрику

В Україні продовжують застосовувати стабілізаційні, аварійні та планові графіки вимкнення електроенергії. Що ж робити, якщо під час користування банкоматом вимкнули електрику, коли людина намагалася покласти гроші на картку.

Про це розповіли у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.

“Ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити? Алгоритм дій пояснили у ПриватБанку. Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції”, — йдеться у поясненні.

Коли заявка буде опрацьована, і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть людині на карту.

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

“Ні картки, ні грошей”: що робити, якщо під час користування банкоматом чи терміналом вимкнули електрику