Продуктивно працювати, краще справлятись зі щоденними викликами, добре почуватись — це те чого, мабуть, прагне кожна людина. Однак не всі цього досягають. А знаєте чому? Тому що в постійному ритмі забувають про себе. Але хто ж продбає про вас, як не ви самі?! Ось, наприклад, кілька порад, як це можна зробити.

Пропонуємо вам прочитати статтю Amber Rea “6 Simple Rituals To Reach Your Potential Every Day” про те, як досягнути продуктивності.
Четвер, 8 година ранку. Двоє підприємців із Сан-Франциско збираються дещо запропонувати своїм потенцій інвесторам. Для кожного із них це один із найважливіших днів в житті. Ця історія про Джей та Джо.
Джей не спала до 4 ранку, тому що мала внести останній штрихи в свою роботу. Вона провела усі вихідні у квартирі, готуючи презентацію. Сьогодні вранці Джейн прокинулася пізно і одразу ж почала збирати свій найбільш “гідний інвесторів” наряд. Вона швидко випила каву, схопила комп’ютер і побігла до дверей, відчуваючи голод і втому. Джейн приїхала на зустріч вчасно, але відчуття тривоги та занепокоєння не покидало її.
Джо ліг спати вчора об 11 вечора, — це той час, коли він зазвичай йде спати. Його презентація була готова в п’ятницю в другій половині дня, після 7 перевірок та зауважень консультантів. Він провів вихідні на природі, спілкуючись з друзями. Сьогодні вранці Джо прокинувся о 7, випив склянку води, пробіг три кілометри, помедитував 15 хвилин і випив коктейль. Він одягнув костюм, підібраний минулого вечора, схопив свою сумку і вийшов за двері. Джо прибув на 10 хвилин раніше, відчуваючи впевненість, спокій та готовність поділитися своїм баченням з потенційними інвесторами.
На якого з підприємців ви б зробили ставку? І хто з них більше схожий на вас?
Джейн і Джо — це вигадані персонажі, але, зважаючи на те, що я постійно маю справу зі світом стартапів як в Нью-Йорку, так і в Сан-Франциско, я зустрічаю багато таких Джейн. Вони працюють по 16 годин на день, сім днів на тиждень, і дивуються, чому не досягають необхідних результатів. Правда полягає в тому, що результати отримуються не через витрачені години, часто їх можна досягнути, працюючи менше.
Минулих вихідних я спілкувалась зі своїм другом Майком Дел Понте, який дуже нагадує вигаданого Джо.
Сьогодні він запускає проект з використанням рішень екологічно-раціонального проектування. Здивована тим, наскільки він виглядає спокійним та впевненим, я запитала, у чому полягає його секрет.
“Мені щодня потрібна фізична енергія, ясність розуму і емоційна рівновага для того, щоб вирішувати всі питання, які виникають на моєму шляху”, – пояснив він. “Уміння добре подбати про себе — це секрет максимальної продуктивності і результативності”.
Ось 6 простих правил, які він використовує для досягнення продуктивності. Ви теж можете застосовувати їх у своєму житті.
1. Випивайте склянку води після пробудження
Під час сну ваш організм втрачає воду, так що вранці ви трохи зневоднені. Стакан води після пробудження допомагає почати день бадьорими. А коли ви випиваєте свій перший стакан води?
2. Визначте три пріоритетних справи
Щоранку Майк запитує себе: “Які три найважливіші завдання потрібно сьогодні виконати?”. Потім планує свій день відповідно до цього, і не лягає спати доти, поки ці три справи не будуть завершені. А які ваші Топ-3 справи на сьогодні?
3. Правило 50/10
Займатися єдиним завданням і виконувати його ще швидше, використовуючи правило 50/10. Використовуйте таймер для того, щоб працювати протягом 50 хвилин над одним важливим завданням, і впродовж цього часу робіть 10-хвилинну перерву. Майк витрачає ці 10 хвилин поза столом: він виходить на вулицю, спілкується з друзями по телефоні, медитує або попиває воду. А що ви можете сказати про ваше найважливіше завдання на наступні 50 хвилин?
4. Щодня рухайтеся і виконуйте вправи
Регулярні вправи сприяють хорошому самопочуттю, підвищують енергію, покращують настрій та знімають стрес. Здебільшого ранки Майк проводить на заняттях з йоги. А де ви сьогодні займатиметесь?
5. Висловлюйте вдячність
Завдяки цьому у вас з’явиться відчуття щастя, тому Майк веде журнал подяки. Щоранку він записує хоча б п’ять аспектів, за які він вдячний. Під час стресу він задумується над 10 аспектами, за які він вдячний. А за що ви вдячні сьогодні?
6. Щодня міркуйте
Підводьте свій день до логічного завершення за допомогою 10-хвилинних роздумів. Майк запитує себе: “Що було доброго?” та “Що потрібно виправити?”. А що ви скажете на ці запитання?
Неважливо на кого ви більше схожі, на Джейн чи на Джо, ці шість ритуальних правил допоможуть вам відкрити нові можливості та підняти продуктивність на новий рівень.