facebook

Підтримка вчителя творить дива: як підвищити мотивацію школярів і покращити оцінки

За результатами PISA 2022 80% українських підлітків відчувають свою приналежність до закладу освіти. Ті учні, які це зазначили, мають вищі бали з математики. Андреас Шляйхер, директор з питань освіти та навичок, сказав, що високий відсоток таких показників свідчить про те, що вчителі України віддані своїй справі й перекривають емоційні потреби школярів через війну.

Показники минулих досліджень PISA показали, що рівень шкільної самотності зріс у 36 країнах з 37. Така ситуація певним чином відбулась через використання Інтернету та високого доступу до смартфонів серед підлітків. Психолог Стенфордського університету Джеффрі Коен розповів, чому приналежність до школи має значення для успіху у навчанні.

За словами дослідника погані оцінки та часті дисциплінарні порушення повʼязані з відсутності належності до закладу освіти.

“Дані свідчать про те, що почуття зв’язку в учнів на всіх рівнях класу знижується. Крім того, зростає самотність, особливо серед молодих людей, які почуваються дедалі більше відірваними. А потім, як ви, мабуть, знаєте, психічне здоров’я підлітків у стані тривоги – і ніхто не знає, чому. Можливо, винні соціальні медіа, екстерналізація власної гідності, яка походить від соціальних медіа”, – зазначає психолог.

Він розповідає, що почуття причетності важливе не лише в закладах освіти, а й у будь-яких сферах людської взаємодії. І це підтверджується дослідженнями інших фахівців Єльського, Колумбійського та Стенфордського університетів.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

За словами Коена, у випадку, коли учні відповідають на твердження “Я відчуваю, що в моїй школі є місце для мене”, обираючи від 1 до 5 балів, то чим вищий бал – тим більше це позначається на здоровʼї, досягненнях та їхньому зростанні.

Такі дрібниці, як критика з боку вчителя, можуть призводити до невпевненості у належності, запевняє фахівець. Він приводить у приклад дослідження, яке показало, як психологічне втручання допомогло шестикласникам зрозуміти, що негаразди середньої школи не повʼязані з їхніми особистими недоліками, а є тимчасовими ситуаціями.

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

Підтримка вчителя творить дива: як підвищити мотивацію школярів і покращити оцінки