25-річний вчитель історії Калуського ліцею №3 Павло Юрчишин знімає відео у ТікТок та руйнує стереотипи про освіту. На сторінку педагога підписалися понад 2000 користувачів, а окремі відео набирають по 500-600 тисяч переглядів. Павло Володимирович за допомогою сучасних методів намагається заохотити дітей вивчати історію. Ще одним хобі молодого вчителя є гумор і стендап.
Про те, як вдається бути на одній хвилі з учнями та як вирішив знімати ТікТок Павло Юрчишин розповів у інтерв’ю «Вікнам».
Павло Юрчишин, відомий у ТікТок Павло Володимирович, родом з Сівки-Калуської. Закінчив місцеву школу, а відтак — історичний факультет Київського національного університету імені Михайла Драгоманова.
Насправді ставати вчителем не планував. Зізнався, що почувши відгуки колег про роботу педагогів, навіть боявся працювати в школі. Проте любов до дітей все ж перемогла. В цьому особисто переконався, коли працював вихователем у таборі «Артек». Побачивши вакансію вчителя історії у Калуському ліцеї №3, пройшов співбесіду і його одразу взяли на роботу.
Історик розповідає, що шукає індивідуальний підхід до учнів. Так, деякі з них сприймають краще мꞌякий підхід, доброту, з іншими — більше працює суворе ставлення. Проте всіх дітей намагається надихати до навчання. Так, іноді для того, щоб учні краще засвоювали матеріал Павло Володимирович показує історичні меми, каже педагог.
Знімати відео для ТікТоку вчитель почав наприкінці минулого року. Тоді мав «вікно» після уроку і побачив, як хтось з користувачів зняв веселе відео під музику. Вирішив і собі спробувати. Учні одразу підтримали улюбленого вчителя, почали писати позитивні коментарі й запитувати про те, коли буде наступне.
«Набігли перегляди. Діти мене заохотили. Це сталося спонтанно», — пригадує Павло Володимирович.
Любить ретельно продумувати ідею ТікТоку, адже спонтанні ідеї не завжди вдалі.
«Потрібно подумати й використати правильні слова, інтонації. Це потрібно робити і на відео, і в публічній діяльності, коли ти вчитель», — зазначає вчитель історії.
Якщо перші спроби у ТікТоці збрали 5-10 тисяч переглядів, то відео, яке записував разом з дітьми, зібрало понад 600 тисяч переглядів.
«Якраз тоді всі теми вичитали й вирішили зняти відео. Діти сказали, що ролик набере 20-50 тис. переглядів. Через декілька днів, дивлюся, — 600 тис. переглядів. Це було шокове відчуття», — зізнається Павло Володимирович.
Про цікавий контент історика знають всі: директор ліцею №3, педагоги, батьки, учні. Серед відгуків — виключно позитив, немає жодного обурення чи хейту. В коментарях користувачі найчастіше пишуть «жиза», «нам би такого вчителя».
Павло Юрчишин радий, що має змогу бути з дітьми на одній хвилі й що їх обꞌєднує не лише навчальний матеріал, а звичайні життєві речі, зокрема, спільні думки та погляди. Вчитель жартує, що якби не учні, то не знав би, що означають слова «крінж», «флекс», «чіна» і «чіназес».
Педагог зазначив, що 56 днів літньої відпустки допомагають йому не вигоріти на роботі. Під кінець року втома і робота накопичуються, проте треба вміти розділяти роботу і особисте життя.
«Школа має закінчуватися в школі. А далі треба перемикатися на свої хобі», — вважає освітянин-тіктокер.
Павло Юрчишин також зі студентських років грає в «Лізі Сміху», захоплюється стендапом. Свого часу був членом команди «Плізстендап», «Нелегали».
Діти відгукуються про свого вчителя лише з теплотою та позитивними емоціями. Так, учениці 10-А класу Кароліна Гошовська та Владислава Притуляк розповіли:
«Для нас Павло Володимирович хороший вчитель, ідеально нам пояснює матеріал, він комунікативний, розумний, розуміє нас. Дуже любимо його уроки, ми розуміємо і любимо історію. Ми підписані на нього в ТікТоці, ми його активні читачі й в деяких тіктоках брали участь, навіть допомагали редагувати їх».
Учень 10-А класу Сашко Витвицький вважає Павло Володимировича цікавим і в міру вимогливим викладачем. Також із захопленням переглядає його відео та ставить лайки контенту.
Ірина БОРАЧОК, журналістка
Олександр ЗАЛІСЬКИЙ, оператор-монтажер