facebook

Від $20 тисяч на місяць: блогери розкрили секрети заробітку в соцмережах

На “ВідеоЖарі” розповіли, від чого залежить заробіток в інтернеті

Блогер – одна з найпопулярніших професій 21 століття. Близько десяти років тому починалося все як хобі, а зараз – це повноцінний заробіток. В наш час блоґінгом займаються люди абсолютно різних верств суспільства, віку і типажів. На просторах інтернету є успішні старші блогери (Кіпріянівна) або ж діти (Пупсі Кіра), відео яких збирають мільйони лайків і переглядів.

У Києві кращі з кращих зібралися на фестивалі “VIDEOZHARA-2019”. Знай.ua побував на заході і дізнався, скільки насправді можна заробити в інтернеті.

“Все залежить від людини і від її бізнес-здібностей: чи вміє вона себе продавати, чи має вагу в соціальному плані оффлайна, а не онлайну? І, звичайно ж, які бренди звертаються. Можна зробити з Youtube хороший бізнес і заробляти від 20 тисяч доларів на місяць, а є люди-мільйонники, які заробляють копійки. Вони навіть не знають, як зробити правильну монетизацію свого Youtube-каналу . Все залежить від суб’єкта”, – розповів популярний відеоблогер Андрій Трушковський.

Андрій зізнався, що став блогером три роки тому в цілях своєї безпеки.

“В 2016 році мені довелося покинути країну. Щоб стати популярним і убезпечити себе, я почав знімати відео. Ми живемо в такий час, що медійних людей менше чіпають”, – зізнався блогер.

Під час прес-конференції організатори розповіли, що вони дотримуються позиції свідомості та відповідальності в блогінгу. Вважають, що кожен блогер повинен ретельно відбирати контент і усвідомлювати, що він – лідер думки, і люди будуть йому наслідувати. В першу чергу це виражається в манері поведінки та нецензурній лексиці – максимально намагаються її уникати.

“Відповідальність не обмежується запікуванням матів – це далеко не головне. Як приклад, нам надсилали раніше глядачі відео, як вони кажуть – “і це добре”, ми використовували їх як перебивання між сюжетами. Один раз хлопець надсилає, як він говорить “і це добре” сидячи на зірці високоповерхівки. Так, це круто, але ми не можемо це показати. Оскільки помітили тенденцію, що якщо хтось сказав “і це добре” і стрибнув воду, то потім всі починають надсилати такі ж відео. Нам не хочеться, щоб нам надсилали відео, як всі вилазять на дах”, – розповів автор блогу “This is хорошо” Стас Давидов.

Він зізнався, що йому як блогеру деколи хочеться додати у випуск найцікавіше, найгарячіше і найоригінальніше, але доводиться думати про наслідки.

Блогери дали кілька порад тим, хто хоче піти по їх стопах. Найголовніше – ризикнути і почати робити, і, звичайно ж, не забувати про щирість.

“Якщо людина хоче – знайде можливість зробити. А виправдатися: немає камери, немає мікрофона, немає оператора – це всі такі дурні відмазки. Вважаю, що якщо є мета знімати – треба спробувати. Просто спробуйте. Поставте камеру і поспілкуйтеся не з глядачем, а з собою. Ти сам зрозумієш треба воно тобі чи не треба. Насправді немає ніякої універсального ради – просто почніть, щоб почати. А далі ви самі все зрозумієте”, – радить Стас Давидов.

“Почніть. Просто зробіть це. Краще зробити погано, ніж добре не зробити. Тому, якщо у вас є бажання, думки, які з’являються з приводу письмового блогу, фотоблогу – почніть робити. Мотивуйте себе тим, що ви спробували”, – порадив Андрій Трушковський.

Пупсі Кіра радить не боятися камери і, ні в якому разі, не соромитися. Пропонує просто знімати і не думати, що хтось це може побачити і негарно прокоментувати. Адже хейтери дошкуляють всім, але є дуже багато шанувальників, які оцінять ваші старання.

У цьому році на фестиваль прийшли більше 20 тисяч відвідувачів і кілька сотень блогерів. У когось з них лише кілька тисяч підписників, а у когось вже більше мільйона. Це нікому не заважало насолоджуватися святом та спілкуватися на рівних. Ніякої зіркової хвороби або комплексу неповноцінності – у кожного своя ніша і своя аудиторія. Всюди була дружня атмосфера і позитив.

На заході будь-який бажаючий міг зробити яскраві фото з кожним із запрошених блогерів. До деяких шикувалися довгі черги. У блогерів були спеціальні бейджики з написом “блогер”, так що їх важко було не помітити в натовпі. Бувало, що до когось підходили лише по бейджам, а потім вже знайомилися і фотографувалися.

На території фестивалю було обладнано багато яскравих фотозон, фото з яких миттєво набирали сотні лайків у соціальних мережах. А досвідчені фотографи допомагали зробити незабутні знімки.

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

загрузка...
Від $20 тисяч на місяць: блогери розкрили секрети заробітку в соцмережах