На офіційному Instagram-акаунті додатка “Дія” (Державних послуг онлайн) з’явилася інформація про поради з боку служби підтримки “Дії” при оформленні допомоги ФОП і найманим працівникам.
При подачі заявок користувачі можуть зіткнутися з різними проблемами і служба підтримки допомагає максимальній кількості людей, проте деякі відповіді на питання можна знайти самостійно в чатботі, пишеться в новій публікації Instagram.
“Поради для вас: переконайтеся, що точно підпадаєте під всі встановлені умови для отримання послуги; перевірте, який КВЕД є основним на порталі Мін’юсту; перевірте, чи сплачено ЄСВ у встановлений термін, на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ)”, — йдеться в повідомленні.
Також у новій публікації розказано про деякі деталі про послугу. Перша стосується інформації, яка підтягується з реєстру Пенсійного фонду України (ПФУ), тому при заповненні заяви неточностей з назвою ФОП або підприємства не виникне. Система також перевіряє КВЕД, що є основним.
“Заявку на отримання одноразової матеріальної допомоги можна подати до 31 Грудня. Статус заявки перевіряйте в мобільному додатку і на порталі Дія. Залиште в коментарях під цим постом своє питання. На найбільш популярні ми відповімо в наступних публікаціях”, – написано в кінці публікації.