Глава ООН: збої в системі освіти можуть обернутися катастрофою для цілого покоління.
В ЮНЕСКО підкреслили, що сьогодні все ще майже половина всіх учнів в світі в тій чи іншій мірі страждають через те, що школи закриті або скорочують навчальні години.
У зв’язку з пандемією коронавируса багато країн світу прийняли рішення закрити всі навчальні заклади. Можливості ходити в школу втратили півтора мільярда дітей. Багато перейшли на дистанційне навчання. Однак близько третини дітей – 463 мільйони – не можуть вчитися «на відстані», оскільки у них вдома немає комп’ютера або інтернету, або тому що їм доводиться «боротися» за гаджети – наприклад, в багатодітних сім’ях. До того ж багато шкіл так і не змогли організувати онлайн-навчання.
ЮНЕСКО підкреслили, що сьогодні все ще майже половина всіх учнів в світі в тій чи іншій мірі страждають через те, що школи закриті або скорочують навчальні години.
Збої в системі освіти зачіпають всіх, особливо учнів та їх сім’ї, а також вчителів, йдеться в посланні Генерального секретаря з нагоди Міжнародного дня утворення. У зв’язку зі збоями в традиційній системі освіти виникла необхідність впроваджувати інноваційні методи навчання. Але не всі змогли перейти на дистанційне навчання, і в результаті – багато дітей втратили право на освіту. Від цього, вважає Гутерріш, постраждають всі, оскільки домогтися перетворень можна лише в освіченому суспільстві.
Глава ООН зазначив, що ще до пандемії школу не відвідували близько 258 мільйонів дітей і підлітків, більшість з яких складали дівчатка. У країнах з низьким і середнім рівнем доходу більше половини дітей у віці до 10 років не мали можливості освоїти навіть базові навички читання.
«У 2021 році ми повинні використовувати всі можливості для того, щоб змінити цю ситуацію. Ми повинні забезпечити повне фінансування фонду Глобального партнерства в інтересах освіти і активізувати глобальне співробітництво в галузі освіти », – підкреслив Генеральний секретар ООН.
Він запропонував переосмислити концепції освіти З РОЗРОБКИ викладачів, подолання «цифрового розриву», переглянути навчальні програми і тим самим сприяти озброєнню учнів навичками і знаннями, що відповідають сьогоднішнім реаліям.