facebook

Новий скандал в метро Києва набирає обертів: “вандалізм триває”

У київському метрополітені розгорається новий скандал. Справа в тому, що на станції метро “Арсенальна” замінили частину оригінальних дерев’яних дверей на стандартні металеві.

Про цей факт розповів на своїй сторінці в Facebook Віталій Селик.

Зазначимо, що ексклюзивні дерев’яні двері на станції – це пам’ятник архітектури. За словами Віталія, цим речам потрібна реставрація, але не заміна.

“А це пам’ятник архітектури і в ідеалі тут можна робити виключно реставрацію із збереженням виду всіх елементів. Хоча я не впевнений, що в природі існує паспорт станції, в якому чітко описано, що саме є предметом охорони. Це взагалі біль. В Україні більше 80% пам’яток архітектури не мають паспортів. Парадокс. Держава охороняє, але що саме – ніхто не знає”, – написав Віталій.

У самому київському метрополітені такий вандалізм пояснюють вимогами ДБН.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

“Хоча могли передбачити фальш-фасад на двері, який би повторював оригінальний вигляд полотна. Крім того, мило, що підписи на нових дверях зробили від руки перманентним маркером. Заощадили цілих 200 грн в друку естетичних наклейок”, – повідомив експерт.

Пізніше Віталій Селик зазначив, що йому вдалося з’ясувати, хто виграв тендер на виготовлення дверей на станції “Арсенальна”. Виявилося, що це ФОП Сідлецький А.В. Компанія знаходиться в Кривому Розі.

“Сьогодні вранці я додзвонився до менеджера з продажу цієї компанії та він повідомив, що на етапі виготовлення дверей їх спеціалісти можуть пофарбувати двері в будь-який колір RAL без зміни ціни й без погіршення протипожежних функцій. Крім того, за його словами, є альтернативний варіант – накласти МДФ-панель, яка буде повторювати вигляд дерева. В такому випадку стандартний виріб подорожчає майже у 2 рази з орієнтовно 6000 до 11-12 тисяч гривень”, – повідомив Віталій.
В коментарях до посту українці висловили своє обурення “осучасненню” станції.

Рагулі.
Дегенерати.
Після плафонів на “Печерській” тепер все можна.
Минулого року попросивши їх встановити додаткові лавки для сидіння на деяких станціях (бо були лише по одній). Спочатку відморозилися, що ніби не передбачено паспортом. Коли попросивши надати фото такої норми в паспорті – поставили лавки…
Старі двері, скоріше за все, не відповідають нинішнім нормам пожежної безпеки. Тому їх і міняють.
Не важливо в 60 чи 70, це інтер’єр, і сірі сталеві повністю вибираються з інтер’єру станції, порівняно з попередніми. Невже це так складно зрозуміти працівникам метрополітену. Що ми можемо зробити, щоб не було оцього вирвиоко?
Ваші пости читати – одне розлад! Але це чудово, що ви про таке пишете, не можна закривати очі на цей треш.
Вандалізм від метро триває!

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

Новий скандал в метро Києва набирає обертів: “вандалізм триває”