У столичному закладі принципово відмовилися обслуговувати українською. Втрутився мовний омбудсмен
У столичному грумінг-салоні Bruno_Groom стався мовний скандал.
У закладі заявили, що вони принципово не обслуговують україномовних клієнтів, розповіла жителька Києва Тетяна Шкуратова у Facebook.
Про цей інцидент вона повідомила уповноваженому із захисту державної мови та написала відгук про грумінг-салон в Google.
Вчора вона вирішила зняти на відео бесіду з працівниками салону. Хотіла отримати докази того, що її не хочуть обслуговувати українською мовою.
“Ви ж писали відгук, ми вам сказали, що принципово не обслуговуватимемо вас українською мовою”,-сказали жінці.
Вона звернулася до мовного омбудсмена, який призначив перевірку.