МОН змінює систему оцінювання учнів початкових класів
Міносвіти ухвалило методичні рекомендації для учнів початкової школи (1-4 класів), згідно з якими, бальна система оцінок буде замінена буквами.
За даними МОН, результати школярів рекомендують визначати відповідно до динаміки їх досягнень такими літерами:
- П – початковий рівень
- С – середній рівень
- Д – достатній рівень
- В – високий рівень
У Міністерстві відзначають, що головною зміною в підході до оцінювання знань є вираження оцінки.
– На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці, – відзначають у відомстві.
Підтримай нашу сторінку в Facebook.
Тобто рекомендації впроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювального судження) та рівневої (оцінювального судження із зазначенням рівня результату учня).
Зазначається, що вербальну оцінку можна виражати як усно, так і письмово, а рівневу – з урахуванням динаміки досягнень учня.
МОН рекомендує оцінювати особистісні надбання учнів у 1-4 класах вербальною оцінкою, а об’єктивні результати у навчальному процесі у 1-2 класі лише вербальною, а у 3-4 класах або вербальною або рівневою.
У даному випадку рішення за закладом освіти.