Українка використала банкомат “ПриватБанку”, щоб зняти 9 тисяч гривень, і залишилася ні з чим
Державний “ПриватБанк” отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 31 липня 2021 року, українка розповіла, що будучи в Чернігові, користуючись банкоматом по вулиці Реміснича, 28, знімала велику суму грошей у розмірі 9 тисяч гривень.
Це сталося о 14:00 за місцевим часом, але в банкоматі тільки довго доносилися різні звуки, а згодом клієнті лише повернули карту, без будь-яких коштів.
“Грошей я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9000 грн з картки зникли, які мені були терміново потрібні! Я звернулася на гарячу лінію, але так і не зрозуміла, коли мені повернуть мої гроші. Я не можу довго чекати, тому що мені треба оплатити лікування. Вирішіть проблему, в яку Ви мене втягнули. Для мене це дуже великі гроші”, – написала Українка в негативному відгуку.
Представники “ПриватБанку” вже відповіли на цей коментар і заявили, що їм дуже шкода через подію. З боку банку також стало відомо, що заявка на повернення грошових коштів вже подана і буде оброблена протягом одного дня, хоча інкасація може тривати до 14 днів.
“Разом з цим наші фахівці роблять все можливе, щоб вирішити ваше питання якомога швидше”, – йдеться у відповіді “Приватбанку”.