facebook

Пауль Пшеничка назвав три основні проблеми, з якими стикаються українські педагоги

Навчання всюди по-своєму різноманітне, і наповнене позитивними й повчальними моментами чи ситуаціями. Проте досить часто українські вчителі стикаються з проблемами, які можуть впливати на освітній процес у школі.

Зокрема, за словами експертів, під час навчання надважлива атмосфера у колективі та професійне керівництво.

Найкращий вчитель України, який переміг у конкурсі Global Teacher Prize Ukraine у 2017, вчитель фізики та астрономії у Чернівцях Пауль Пшеничка розповів про основні проблеми вчителів, які відчув на власному досвіді.

Три основні проблеми, з якими стикаються українські вчителі

Пауль Пшеничка наголосив, що вчителі стикаються з такими проблемами:

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

Низька оплачуваність роботи

За його словами, скільки б влада не хвалила зміни по зарплаті вчителя, це питання все одно залишається нагальним і невирішеним.

Для продуктивної та якісної роботи вчителю потрібен інтернет, хороший комп’ютер, він має бути нормально одягнений, мати гроші на транспорт тощо,
– зазначив Пшеничка.

Педагог додав, що у деяких країнах навіть доплачують на ці витрати. Наприклад, українка, яка переїхала до Китаю і викладає там китайську, розповіла, що там вчителям додатково оплачують житло і комунальні послуги.

Зайва втрата часу на сторонні речі

За словами Пшенички, вільний час вчителя – це його золотий ресурс, і його не можна чіпати.

Але зараз цей ресурс просто дерибанять: вчитель повинен писати й заповнювати величезну кількість паперів, він повинен сидіти на безлічі нарад і педрад,
– підкреслив вчитель.

Не належні умови для роботи вчителя

Вчитель фізики сказав, що він повинен мати лаборанта, але його ніколи немає.

“В мене має бути повноцінний кабінет, а він зараз неукомплектований! Хімія, біологія, фізика, праця – усі ці предмети потребують спеціальне обладнання”, – пояснив Пауль Пшеничка.

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

Пауль Пшеничка назвав три основні проблеми, з якими стикаються українські педагоги