facebook

ПриватБанк списує гроші з картки без відома клієнтів: у чому причина

ПриватБанк списує гроші з картки без відома клієнтів: у чому причина

На державний ПриватБанк скаржаться українці за те, що списує кошти з банківських карток без відома своїх клієнтів.

Про це пише “Апостроф”, посилаючись на повідомлення на сайті Мinfin.

Випадок описала клієнтка банку. За її словами, уночі з карти було знято інтернет-платіж в користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. Тоді як вона такого платежу не здійснювала і дані карти нікому не передавала.

До всього – оператор банку пообіцяв оформити заяву на повернення коштів, однак так цього і не зробив. Подальші спроби викликати оператора були проігноровані.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

“Прошу пояснити мені, як з карти, на якій закрита оплата в інтернеті та виключена подвійна конвертація, відбулося списання? Прошу розібратися в даній ситуації. І пояснити, чому мене ігнорують. Та створити заяву на повернення коштів”, – зауважила вона.

На скаргу співробітники Приватбанку зазначили, що така операція можлива тільки у випадку, якщо дані картки були введені на сторонньому сайті.

“Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо оплата не є ризиковою, інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу”, – йдеться у повідомленні.

У банку перепросили за дану ситуацію та пообіцяли провести роботу з фахівцем, щоб уникнути подібних негараздів у майбутньому. Що ж до повернення коштів, то співробітники банку повинні оформити заявку.

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

загрузка...
ПриватБанк списує гроші з картки без відома клієнтів: у чому причина