Якщо ви мрієте, щоб ваш бізнес процвітав, позбудьтесь цих трьох негативних звичок.
Існує багато особистих та професійних звичок, які необхідні для хорошого бізнесу. Але, на жаль, є кілька негативних, які не дозволяють рухатись вперед.
1. Ви звертаєте увагу на історії, а не на факти
Уявіть собі ситуацію: ви сказали своєму кращому працівнику про те, що показники його продуктивності погіршились. Тому він повинен працювати над їх покращенням.
З того дня ця людина перестала приходити на щотижневі наради. Ви, як керівник, подумали, що вона злиться і, мабуть, уже шукає роботу деінде. В своїй голові ви продовжуєте прокручувати думку про те, що цій людині просто байдуже, що відбувається на робочому місці.
Ось це і є приклад історії, яка насправді відрізняється від фактів. А вони полягають в тому, що ви сказали працівнику підвищити свою продуктивність і він пропустив наради. Насправді дуже легко сплутати історію в нашій голові з реальними фактами.
Справа в тому, що історії створюють емоції, які заставляють нас реагувати на все певним чином. І ці реакції базуються на висновках, зроблених з хибних припущень.
Якщо ви хочете стати ефективним лідером, то повинні позбутись звички придумувати історії у своїй голові. Замість цього варто виділяти факти і приймати рішення, які базуються на тому, в чому ви точно впевнені.
2. Ви не хочете вірити в те, в що не вірили до цього моменту
Здебільшого те, в що ви вірите, закладено в вас іншими людьми протягом вашого життя. Але бізнес вимагає нововведень, а це означає, що ви повинні піддати сумніву усе, в що вірили до цього моменту.
Американський підприємець Тоні Шей ніколи не вірив, що люди не купили б взуття через інтернет лише тому, що вони не можуть його приміряти, і саме на цьому була побудована його компанія онлайн-магазину одягу, взуття та аксесуарів “Zappos”.
Стів Джобс не вірив, що телефон міг бути просто телефоном. Він вирів, що телефон може бути комп’ютером, камерою і музичним плеєром.
Найтяжче позбутись звички вірити в те, в що ви вірили до цього часу. Однак якщо ви можете її викоренити з власного життя, то ніхто не скаже вам, яких висот може сягнути ваш бізнес.
3. Ви ігноруєте критику
Для побудови хорошого бізнесу ви повинні вірити, що ви можете бути, робити і мати все, на чому зосереджуєте свою увагу.
Ще одна звичка, якої важко позбутись, це віра в те, що ви кращі, аніж є насправді. Коли ваш співробітник або клієнт каже вам, що ваш продукт, сервіс або ставлення відстійні, дуже легко повернутись до старих звичок і почати захищати честь свого бізнесу.
Або, наприклад, ви маєте 500 хороших відгуків від клієнтів і один поганий. Дуже легко “списати” цей один у власній голові, але якщо ви можете позбутись звички ігнорувати критику, у вас з’явиться хороший шанс навчитись чогось нового із цього відгуку. І повірте, він буде набагато корисніший, аніж тих 500 хороших разом узятих.