Уявіть: ви сидите в ресторані і буквально пожираєте меню очима.
Але при цьому ви навіть уявити собі не можете, що «пожирати» деякі страви з цього списку не варто. На щастя, з появою інтернету ми самі можемо зазирнути за лаштунки кулінарного виробництва і дізнатися, що з цього смачного переліку краще назавжди для себе викреслити.
Давайте зіграємо в віртуального «Ревізора»!
« Суп. Він ніколи до кінця не остигає за ніч у великій каструлі і тому годинами стоїть теплим».
« Коктейлі з прикрасами з фруктів. Лимони, апельсини і лайми практично ніколи не миють».
« Нічого в закладі, де меню більше 8 сторінок. Це означає, що, швидше за все, всі страви просто розморожуються в мікрохвильовці або варяться в пакетиках, а потім подаються на стіл».
« Вегетаріанську піцу. Я працював у піцерії: в вегетаріанській піціі ні м’яса, ні сиру, але є соус з натуральним загусником, який апріорі виготовляється з тваринного жиру».
« Що-небудь з „секретного меню“ в Starbucks . Бо його як такого не існує. Ви не знаєте, як повинен виглядати кінцевий напій. І співробітники не знають, як його готувати. Тому вони скоріше зроблять вам діабет у чортовій чашці, якщо ви не висловите свої побажання якомога чіткіше».
« Попкорн в кінотеатрі під час ранкових сеансів. Вранці розпродають всі розігріті залишки вчорашнього попкорну».
« Сирний соус. Яким би смачним він не здавався, насправді на 95 % це масло і жирний сир — грубо кажучи, добра половина денної норми калорій».
« Що-небудь з трюфельним маслом. Його запах синтетичний, а склад на основі нафтопродуктів, а не трюфелів, звичайно ж. Тих клієнтів, що його замовляють, офіціанти тримають за лохів».
« Незвично нарізані роли. Я працював в ресторані японської кухні, і у нас були роли під назвою „Вулкан“. Вони коштували $ 7,25. А роли „Каліфорнія“ коштували $ 3,75. Що найцікавіше, „Вулкан“ — це була та ж „Каліфорнія“, нарізана у формі маленьких трикутників і посипана пряним майо, який, у свою чергу, коштує близько $ 0,10».
« Содову з льодом у фастфуді — подбайте краще про це. Згідно з дослідженнями, кількість бактерій в льоду в mcdonald’s, Burger King, KFC і навіть в Starbucks більше, ніж кількість бактерій в туалетах цих закладів. Все пояснюється тим, що апарати для виробництва льоду очищаються катастрофічно рідко, а туалети — досить часто».
« Салат з тунцем, якщо він виглядає занадто рідким. Це означає, що його готують неправильно».
« Єдине блюдо в меню з певних інгредієнтів. Наприклад, у моєму ресторані є бутерброд зі свинини. При цьому ми не використовуємо свинину для чого-небудь ще. Оскільки цей бутерброд замовляють нечасто, він несвіжий, і продукт, який ви їсте, може бути віком у кілька днів або навіть тижнів. Навряд чи ви помрете від цього, просто знайте, що такі страви зазвичай несвіжі».
« Філе-о-Фіш в mcdonald’s — та ж історія. Рибу майже ніхто не замовляє, тому вона зберігається довго. Дуже довго».
І наостанок слова одного з працівників. Вирішуйте самі, погоджуватися з ними або ні:
«Все ж в ресторані, ймовірно, ситуація краща, ніж на вашій кухні. Ви не протираєте буквально кожну дрібницю, як у кафе. Більш того, ваш телефон, який ви постійно тримаєте в руках, пронизаний мікробами. І вже тим більше ніхто не може гарантувати, що ви миєте руки після туалету.
А ресторани за великим рахунком, так, виключаючи деякі вищеперелічені речі, набагато більш чисті і безпечні. Так що вистачить розглядів. Просто насолоджуйтесь своїм напоєм!»