Помилки у трудових книжках можуть залишити майбутніх пенсіонерів без пенсії, яку можна розрахувати самостійно за рекомендаціями ПФУ, або зменшити виплати. Це може статися через незарахування частини страхового стажу внаслідок неправильних записів у трудовій книжці.
Як інформує “Апостроф”, про це повідомляє Головне управління Пенсійного фонду України в місті Києві.
Щоб уникнути подібного, фахівці ГУ ПФУ Києва рекомендують перевірити свою трудову книжку на відповідність зазначеним вимогам:
При прийнятті на роботу повинен бути запис про це з датою, назвою посади, назвою організації/підприємства, номером та датою наказу, підписом керівника та його ПІБ, а також печаткою;
За наявності зміни назви підприємства або реорганізацію, має бути повний запис про це;
Не має бути “дописів” іншим чорнилом до попередніх записів щодо прийняття/звільнення. “Допис” потрібно оформлювати окремим записом, який треба завірити;
У доданій інформації при зміні прізвища необхідно вказати назву документу, згідно з яким відбувається зміна, а також написати ким та коли видано.
Важливо перевірити правильність написання назви підприємств, дат та номерів наказів.
Інструкцію щодо оформлення книжки можна знайти на третій сторінці її обкладинки.