facebook

10 звичок, які шкодять вашому професійному іміджу

Ніхто з нас недосконалий, але це не означає, що завжди можна робити так, як хочеться. Адже всі дії мають певні наслідки, і в деяких випадках вас можуть сприйняти за непрофесіонала, що позначиться на вашому іміджі.

Якщо ви хочете, щоб ваші дії не викликали ні в кого думок про непрофесіоналізм, радимо прочитати матеріал підприємця та автора статей для Inc. і Washington Post Біллі Мерфі. Він рекомендує уникати певних звичок, які негативно можуть позначитись на вашому іміджі.

Уявіть собі таку картину — минулої зими я прийшов на одну дуже важливу подію. На вулиці було холодно, а в приміщенні — досить тепло. Більшість з нас були одягнені в зимові пальта. Я перекинувся кількома словами з іншими присутніми, і до нас підійшов ще один хлопець.

“Агов, хлопці, навіщо, чорт забирай, ви тягнете за собою все це барахло? Ви можете закинути його в сусідню кімнату”, – сказав він.

Ось так бум, і вся система авторитетів зруйнувалась. Я розумію, що він просто хотів нам допомогти, але ніхто не взяв до уваги його слова.

Справа в тому, що хлопець не просто вилаявся, більшість із нас на сьогодні не сприймає в спілкуванні такого стилю. Якби він трішки подумав, то міг би підібрати набагато вдаліші слова для такого моменту. А через цей випадок він здався усім несерйозним та непрофесійним.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

Так, ніхто із нас недосконалий, ми всі схильні використовувати слова, через які нас можуть сприйняти не зовсім добре. Тому про це потрібно завжди пам’ятати, а перед тим, як щось сказати, подумати.

Ось ще 10 прикладів подібних речей, який варто уникати.

1. Використання нецензурної лексики

Це зауваження справді заслуговує на перше місце в списку. Але справа не в самій ненормативній лексиці, хоча вона не часто ставатиме хорошим помічником. Справа в ліні. Якщо хтось використовує нецензурне слово, наприклад, в ролі універсального прикметника, це змушує задуматись про лінь і нестачу фантазії цих людей стосовно всіх їхніх справ.

2. Запізнення

Я визнаю, що з цим явищем мені самому доводиться боротись. Але пунктуальність — це прояв поваги. Якщо домовилися про зустріч, то прийдіть вчасно, і цим ви покажете, що достатньо професійні, щоб дотримуватись свого слова.

3. Звичка витріщатися

Всі ми люди. Всі ми homo sapiens. І всі ми, незалежно від статі, помічаємо привабливих людей. Це природа. Проте це також означає, що ми повинні контролювати себе, та тримати свої зацікавлені погляди під контролем, в іншому випадку ви будете виглядати дуже непрофесійно.

4. Надмірний оптимізм

Мабуть, багато хто з вас знайомий з романом Елінор Портер “Полліанна”. Так от, мене завжди турбувала наявність занадто великого нереального оптимізму головної героїні. Якщо ви не розумієте, про що йде мова, почитайте опис до книги. І якщо після повного провалу колеги або партнери запевняють вас в тому, що все гаразд, вони таким чином підривають свій професіоналізм.

5. Безвідповідальність

Якщо в голові гуляє вітер, це ознака мінливості та безвідповідальності. Домовилися з ким-небудь про зустріч або пообіцяли зробити що-небудь і не зробили цього? Вибачте, але ви безвідповідальні.

6. Неорганізованість

Всі, хто отримує більше ніж 1000 електронних листів в день, потрапляє в цю категорію. Більшість з тих, хто займається бізнесом, розуміють, що клієнти очікують швидкої відповіді. Вони хочуть, щоб ви одразу могли запропонувати рішення у тій чи іншій ситуації. Якщо ж ви не в змозі розібратися з власними справами, то як же ви зможете займатися питаннями своїх клієнтів?

7. Нечіткість у висловлюваннях

Начебто очевидно, чи не так? Але, незважаючи на це, багато людей не розуміють цього. І це ніби змушує їх виглядати якось не професійно, бо вони так ніби не можуть дійти до суті того, що хочуть сказати, і якось зробити це зрозумілим і все таке.

Сюди б я додав ще й проблеми з граматикою. Хоча, мабуть, всі ми знаємо розумних людей, професіоналів у своїй сфері, чия мова підводила їх через відсутність потрібних знань чи тому, що мова, якою доводиться спілкуватись, не їхня рідна.

8. Таємниці

Звичайно, у всіх нас є право на особисте життя, але бізнес майже не перетинається з ним. Та, незважаючи на це, якщо ви приховуєте важливу інформацію від співробітників або клієнтів, ви не робите нічого доброго для своєї репутації лідера і, можливо, змушуєте їх сумніватися в тому, чи можуть вони вам довіряти.

9. Занадто багато обіцянок

Одного разу моя співробітниця, фахівець з продажу, сказала, що її мистецтво продажів полягає в тому, щоб “пообіцяти максимум в рамках того, що ти можеш реалізувати”. Підприємці часто переоцінюють свої можливості. І тому головне — бути впевненим, що в кінцевому підсумку ваші обіцянки не виявляться порожнім звуком.

10. Шахрайство і брехня

Це очевидно. Як сказав Джордж Буш-молодший: “Обдуриш мене один раз — ганьба тобі. Обдуриш мене двічі — ганьба мені”.

Comments

comments

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

10 звичок, які шкодять вашому професійному іміджу