Саме на таких уроках діти вчаться створювати стартапи і проєкти.
На уроках замість старих верстатів – 3D-принтери, дрони, 3D-ручки і окуляри віртуального бачення. 3D-ґаджети стають звичайними аксесуарами. А світовий тренд STEM-освіти, де діти опановують науку в цілому і вчаться творити з технологіями та роботами – завойовують українські школи.
Про те, чи подобається така школа дітям – 28 вересня йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
В школи на уроки праці та інформатики приходять нові технології, від яких дітей не відірвати. Учнів, які раніше до точних наук не горіли, із STEM-уроку тепер не забрати.
Урок об’єднує у собі одразу 5 предметів – математику, біологію, хімію, фізику та мистецтво.
У семи столичних школах стартував експеримент – дрони на таких уроках мають зацікавити дітей до вивчення точних наук.
Спеціально для цього розробили навчальний дрон. У нього єдиний недолік – вартість близько 7 тисяч гривень, його школі дарує меценат, але в усьому іншому дрон саме для школярів.
Поки заворожені п’ятикласники дивляться на летючого гаджета, учень 11 класу Роман тут же друкує на 3D-принтері запчастини до іншого дрона – підводного.
Роман пам’ятає, як до облаштування лабораторії тут були інші уроки.
“Раніше в кабінеті стояли токарні верстати, але до них нас не підпускали. І не факт, що вони працювали”, – розповідає він.
Але школа знайшла гроші в громадському бюджеті на реконструкцію і нині хлопець демонструє уже десятки створених ним деталей на 3D-принтері.
В одній з київських шкіл батьки п’ятикласників мали змогу вибрати – облаштувати кабінет для другої іноземної німецької чи STEM-клас. Обрали останній.
Пояснюють, що діти можуть цьому кабінеті бути 5-6 годин, бо їх не не стільки цікавлять інші уроки, як перебування тут, бо вони можуть своїми руками спробувати сконструювати.