В МОЗ повідомили, які документі потрібні для проходження МСЕК
Якщо у людини є серйозні проблеми зі здоров’ям, які не дають їй працювати взагалі або ж обмежують вибір роботи, людина може звернутися до держави за оформленням інвалідності. Рішення про надання групи інвалідности приймає медико-соціальна експертиза (МСЕК). В МОЗ повідомили, які документи потрібно мати з собою для проходження комісії.
Члени МСЕК приймають рішення щодо того, чи потрібне встановлення інвалідності особі з певними травмами чи захворюваннями.
Звертатися до комісії можуть хворі, що досягли повноліття, потерпілі від нещасного випадку на виробництві й професійного захворювання та особи з інвалідністю за направленням лікувально-профілактичного закладу охорони здоровʼя після проведення діагностичних, лікувальних і реабілітаційних заходів.
Під час звернення до МСЕК вам необхідно мати з собою документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності особи.
Також потрібно мати наступні документи:
Паспорт або ID картку з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
Військовий квиток (копію) або тимчасове посвідчення (для військовозобов’язаних, призовників);
Направлення на МСЕК (форма №088/о);
Медичну документацію, оригінали (виписки з амбулаторної карти форма 025/о, виписки з історії хвороби стаціонарного хворого форма 027/о, результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень, консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо) та амбулаторну картку хворого;
Додаткові документи у разі необхідності підтвердження тієї чи іншої причини інвалідності.
На період дії воєнного стану на території України процедура проведення медико-соціальної експертизи спрощена. МСЕК здійснює свої функції за принципом екстериторіальності.