Поставтеся до цього серйозно
З 18 травня закордонні вантажівки з водіями без QR-коду з ТЦК можуть бути зупинені на кордоні. Це може спричинити паливну кризу в Україні. Директор мережі АЗС Дмитро Леушкін висловив стурбованість можливістю такого розвитку подій. Він наголосив, що це питання турбує його більше, ніж нові акцизи, і попередив про можливі наслідки для країни. Відповідну заяву Леушкін зробив в ефірі “Київ24”.
“З 18 числа закордоном можуть не пропускати вантажівки з водіями без QR-коду. Цей код, як ви розумієте, це ТЦК та ВЛК. Якщо це станеться, то у нас буде паливна криза, яка вже на порозі. І це питання, яке мене зараз турбує більше, ніж нові акцизи, які прийняли. рейсі. І це може бути пов’язано не тільки з паливно-мастильними матеріалами, але і з ліками, з усім-усім. Ви розумієте, що ми все імпортуємо. І якщо залишиться лише 5 відсотків вантажівок на рейсі. Це буде крах”, – сказав він.
Лєушкін також підкреслив, що ухвалення закону – це одне, а його виконання – зовсім інше. “І це мають вирішувати кожен водій, ТЦК, а потім ВЛК. А потім, можливо, бронь, але це не точно. Ви розумієте, що між цим може бути. Два тижні – це запас, який є на АЗС. Максимум на два тижні”, – наголосив він.
Таким чином, вирішення цієї проблеми може бути критично важливим для країни. Стрімке впровадження системи QR-кодів для водіїв може запобігти можливому паливному колапсу та іншим негативним наслідкам для економіки та життя суспільства.
До того ж варто зазначити, що новий закон про мобілізацію набирає чинності вже 18 травня. Оновлення даних всім військовозобов’язаним необхідно провести протягом 60 днів, без очікування повістки.